marți, 26 octombrie 2010

despre mine...

ma consider mai degraba o persoana banala,nu foarte interesanta,desi sunt destul de "iesita din tipare"!rad pana imi dau lacrimile si ma doare burta ca dupa abdomene atunci cand nimeni nu rade,iar atunci cand toata lumea rade eu ridic spranceana si incerc sa gasesc motivul amuzamentului lor,esuand lamentabil de fiecare data.am prieteni,nu 100,dar destui cat sa imi ajunga pentru o viata intreaga!am zile cand sunt seaca,zile cand sunt emo,dar mai ales zile cand sunt crazy.in general sunt o persoana fericita...cred ca in viata reala exista happy-end-uri si cred ca si al meu va fi la fel.muzica ma inspira si ma face sa ma bucur de viata!scriu ca sa evadez...iubesc la nebunie si nu cer nimic in schimb...nu am o frumusete orbitoare,dar zi de zi incerc sa imi infrumusetez omul interior.
numele meu este NIMENI,vin de NICAIERI si ma indrept spre NICIUNDE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu