joi, 28 octombrie 2010

movies!

nu sunt obsedata de filme,dar pot sa spun ca am vazut foarte multe filme la viata mea!sincer,imi plac foarte mult si daca mai e si popcorn sau pizza, totul e perfect.daca ma intreaba cine va ce gen prefer spun clar:romance!de ce?pentru ca ma face sa ma simt bine,desi stiu ca in viata reala lucrurile nu se intampla asa simplu.povestea e clasica,dar nu reusesc sa ma satur de ea niciodata:boy meets girl,likes her,asks her out si 30 de minute mai tarziu sunt madly inlove!alt gen care imi place?comedia!ador sa rad in hohote,cu lacrimile curgandu-mi pe obraji.si veselia e si mai mare cand vizionez o comedie cu prietenii.un gen care nu imi place si nici nu o sa imi placa vreodata e genul horror.inca mai am sechele de cand eram mica si fratele meu se uita cu verisorii mei la filme de groaza.eu,viteaza spuneam ca nu imi este frica,dar cand se apropia o scena mai horror(imi dadeam seama dupa muzica)imi puneam plamele pe ochi sau imi bagam capul sub plapuma,bineinteles fara sa scap de ironiile baietilo,care erau cu totii mai mari decat mine.si noaptea,ce sa mai vorbime de somn?stateam si numaram oile,incercand sa adorm si sa uit anumite scene care imi faceau parul de pe mana sa se ridice.recunosc si acum:mi-e frica sa ma uit!asta bineinteles nu inseamna ca am ceva cu oamenii care sunt fanii acestui gen.eu pur si simplu nu gasesc placere in a fi speriata!
"Toto, I've a feeling we're not in Kansas anymore." The Wizard of Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu