joi, 28 octombrie 2010

taylor swift

intr-o zi ploioasa de toamna,acum un an navigam  ca de obicei pe internet.si,bineinteles un link era deschis la youtube,site-ul fara de care nu pot sa traiesc.si nu stiu ce am tot mesterit eu pe acolo,dar din link in link am ajuns la o piesa care se numea love story.toate bine si frumoase!incepe videoclipul,se si termina aproximativ 4 minute mai tarziu si eu raman placut impresionata si-atat.dar ceva ma impinge si dau replay.o ora mai tarziu tot dau replay.cu timpul uit de piesa,dar intr-o zi de mare plictiseala imi amintesc de respectiva piesa si dau play.apoi incep sa mai caut piese de la ea si incepe sa imi placa tot mai mult.pana seara ascultasem deja toate piesele ei si le si aveam descarcate in calculatorul cu memoria si asa destul de plina.acum,un an mai tarziu le stiu pe toate pe de rost si de abea astept sa invat mai bine la chitara si sa le invat pe toate.de ce imi place muzica lui taylor?pentru ca ma regasesc in aproape fiecare melodie a ei si pentru ca imi intra in minte pur si simplu.in plus,taylor face parte dintre putinele vedete care desi foarte faimoase sunt adevarate modele.intr-o zi citeam pe un site cum ca nu ar fi fumat sau baut niciodata.asa da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu